دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024

جدید ترین شماره نشریه افق حوزه منتشر شد. این شماره که سیصد و شصت و چهارمین شماره از این نشریه حوزوی و در یازدهمین سال انتشار آن است به همراه ضمیمه افق خانواده منتشر شده است.

 به گزارش سرویس علمی و فرهنگی خبرگزاری حوزه، در این شماره شاهد بخش های مختلف خبری و گزارشهای متنوعی از مراکز حوزوی سراسر کشور و نیز بازتاب سخنان مراجع معظم و علمای بلاد هستیم.

عنوان اصلی این شماره از نشریه افق حوزه به هشدار آيةالله‌العظمي مکارم شيرازي به کانديداهاي رياست‌جمهوري با عبارت «از تخريب ديگران و تبليغات غيراسلامي بپرهيزيد» اختصاص دارد و اینکه حضرت آية‌الله مکارم شيرازي با بيان اين‌که دادن وعده‌هاي دروغين، گناه کبيره و حرام است، گفتند: تبليغات کانديداهاي رياست جمهوري بايد اسلامي باشد و از تبليغات نوع غربي به شدت بپرهيزند.

در بخش های خبری نیز گزارشهای گوناگونی از برنامه ها و فعالیتهای حوزوی در بخش های مختلف و نیز انعکاس همایشها و مراسم مختلف این حوزه منتشر شده است.

از آن جمله می توان به گزارشهای خبری کنگره اديب اعظم که در کوهدشت برگزار شد، خبری درباره برخورد با طلابي که خارج از مقررات حوزه معمم شوند، گزارش گردهم‌آيي طلاب شرکت‌کننده در طرح مطالعاتي آثار شهيد مطهري، دومين همايش ياوران خورشيد در قم و نیز مراسم بزرگداشت چهارمين سالگرد ارتحال مرجع عالي‌قدر شيعه وتجليل از مقام شامخ علمي و معنوي حضرت آية‌الله‌العظمي بهجت(ره)اشاره نمود.

سخنان آية‌الله مقتدايي مبنی بر مديريت واحد جامعةالزهرا و حوزه‌هاي علميه خواهران، از دیگر گزارش های خبری این شماره از نشریه افق حوزه است.

ضمیمه افق خانواده نیز در هشتاد و هشتمین شماره اش با مطالب متنوع خانوادگی در حوزه آموزه های دینی، سرگرمی، آشپزی و... به همراه نشریه افق حوزه منتشر شده است.

افق حوزه به صاحب‌ امتیازی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و مدیرمسئولی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مولایی و سردبیری یوسف ساعدی منتشر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha